Monday, September 28, 2009

nice song~

Posted by crabiie e^^avanne at 10:31 AM 0 comments

老友看见我也会惊讶
平日杯酒不沾今晚总喝不厌
浅灰色烟圈浸没了我的脸
宁愿听旧笑话安慰可免则免
我说我爱你够份量了吗
我努力试探你接受我的真心可以吗
我太过爱你你会被我吓怕不是吗
怎么你眼里只得他
我也不知道
如今这算甚么你是否非他不嫁
当选了是他我认输都不可怕
最怕其实被
取消资格
还不知道拼命挣扎
如今这算甚么我是否这么讨厌
只知道付出以后都不知怎算
最怕其实是输得很远
还不知道惹人生厌
老友看见我也会惊讶
平日杯酒不沾今晚总喝不厌
浅灰色烟圈浸没了我的脸
宁愿听旧笑话安慰可免则免
我说我爱你够份量了吗
我努力试探你接受我的真心可以吗
我太过爱你你会被我吓怕不是吗
怎么你眼里只得他
我也不知道
如今这算甚么你是否非他不嫁
当选了是他我认输都不可怕
最怕其实被
取消资格
还不知道拼命挣扎
如今这算甚么我是否这么讨厌
只知道付出以后都不知怎算
最怕其实是输得很远
还不知道惹人生厌
多么想知道
如今这算甚么你是否非他不嫁
当选了是他我认输都不可怕
最怕其实被
取消资格
还不知道拼命挣扎
如今这算甚么我是否这么讨厌
只知道付出以后都不知怎算
最怕其实是输得很远
还不知道惹人生厌

If I had to live my life without you near me
The days would all be empty
The nights would seem so long
With you I see forever oh so clearly
I might have been in love before
But it never felt this strong
Our dreams are young and we both know
They'll take us where we want to go
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you

CHORUS:
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through
But nothing's gonna change my love for you

If the road ahead is not so easy
Our love will lead a way for us
Like a guiding star
I'll be there for you if you should need me
You don't have to change a thing
I love you just the way you are
So come with me and share the view
I'll help you see forever too
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you

i gotta holidays^^

Posted by crabiie e^^avanne at 9:53 AM 0 comments
yeah~finally sem break for 3weeks
time really flies....now already having my holidays
i hope i really can enjoy for it...no....
is for sure i can enjoy....I'm enjoying...
even in home also feel piece of happiness.....
my exam papers really cant did well...
but i tried my best....praying is only things i can do~
god bless me~i had lost my mind and crapping in the papers only,sigh~


i wanna catch up all the nice movies....movie maniac is come back,wakaka~







see the toys.....so damn cute...i wish i have one for Optimum Prime and One for Bumblebee~ it can play sound of them.....fun fun fun....but is expensive
RM189.90 for one....sigh~
no money to buy it....



Thursday, September 17, 2009

JUst crapping

Posted by crabiie e^^avanne at 8:32 PM 0 comments
i hate raining, cuz im at outside
i hate failing, cuz the exam paper is tougher and tougher without tips...
i hate sailing, cuz i seems like sailing in the middle of ocean with no direction,hoping to go ashore as fast as possible~

but
i love yelling, cuz i can yell when im singing to release my stress~
i love rolling my eyes when im study....is tiring>.<
i love shaking my body, "i love to move it,move it...."

Sunday, September 13, 2009

l.o.v.e exams

Posted by crabiie e^^avanne at 9:43 AM 0 comments



exam maniac here....

i l.o.v.e exam~>.<


exam really drive me crazzzzzzy and feel stresssssssss.......

mayb i seems like no pressure for u...

becuz i acting I DONT CARE the stress....
i guess i'm not that tough~

i hope i can study all the time when i'm awake...

but i cant really 100% focus...yet i still can receive the knowledge...
but the BIG prob is i easily forget things....haiz...

i'm doing my best,mom~

***wishing that everything can follow my desires~***
(singing is my way to release stress~ luckily nicole not beside me anymore....)
singing~
singing~
pls intro me nice song to me....
wakaka~



Friday, September 11, 2009

2ne1- korean girl group

Posted by crabiie e^^avanne at 1:41 AM 1 comments


wow~ leng leng leng~ they have own special gaga style and really yeng^^
check all of their video....they not just pretty enough but capable being successful hip hop gurls...





check this video....i love the mv and the song^^ nice storyline...hope have happy ending actually...wakaka

secret

secret

secret 1

secret 1

Ads 468x60px

There was an error in this gadget

Featured Posts

 

{蟹调Dの心情乐章囧} Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review