Monday, September 28, 2009

nice song~

Posted by crabiie e^^avanne at 10:31 AM

老友看见我也会惊讶
平日杯酒不沾今晚总喝不厌
浅灰色烟圈浸没了我的脸
宁愿听旧笑话安慰可免则免
我说我爱你够份量了吗
我努力试探你接受我的真心可以吗
我太过爱你你会被我吓怕不是吗
怎么你眼里只得他
我也不知道
如今这算甚么你是否非他不嫁
当选了是他我认输都不可怕
最怕其实被
取消资格
还不知道拼命挣扎
如今这算甚么我是否这么讨厌
只知道付出以后都不知怎算
最怕其实是输得很远
还不知道惹人生厌
老友看见我也会惊讶
平日杯酒不沾今晚总喝不厌
浅灰色烟圈浸没了我的脸
宁愿听旧笑话安慰可免则免
我说我爱你够份量了吗
我努力试探你接受我的真心可以吗
我太过爱你你会被我吓怕不是吗
怎么你眼里只得他
我也不知道
如今这算甚么你是否非他不嫁
当选了是他我认输都不可怕
最怕其实被
取消资格
还不知道拼命挣扎
如今这算甚么我是否这么讨厌
只知道付出以后都不知怎算
最怕其实是输得很远
还不知道惹人生厌
多么想知道
如今这算甚么你是否非他不嫁
当选了是他我认输都不可怕
最怕其实被
取消资格
还不知道拼命挣扎
如今这算甚么我是否这么讨厌
只知道付出以后都不知怎算
最怕其实是输得很远
还不知道惹人生厌

If I had to live my life without you near me
The days would all be empty
The nights would seem so long
With you I see forever oh so clearly
I might have been in love before
But it never felt this strong
Our dreams are young and we both know
They'll take us where we want to go
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you

CHORUS:
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through
But nothing's gonna change my love for you

If the road ahead is not so easy
Our love will lead a way for us
Like a guiding star
I'll be there for you if you should need me
You don't have to change a thing
I love you just the way you are
So come with me and share the view
I'll help you see forever too
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you

0 comments:

Post a Comment

secret

secret

secret 1

secret 1

Ads 468x60px

Featured Posts

 

{蟹调Dの心情乐章囧} Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review